سوالات متداول

برای تماس با ما راحت باشید

آیا شما سوالی دارید؟

لطفا سوالات زیر را مطالعه بفرمایید و چنانچه پاسخ خود را پیدا نکردید، لطفا به عنوان سؤال از طریق فرم تماس با ما درخواست تمایید تا ما در اسرع وقت به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

در حال بروز رسانی …

روند سفارش سایت در سئومپ به چه صورت است ؟

پاسخــروند سفارش در تیم طراحی و برنامه نوبسی سئومپ از طریق فرم ثبت سفارش یا سامان پشتیبانی به این آدرس که بعد از ثبت نام قسمت مورد نظر و خدمات مورد نیاز را انتخاب و روند سفارش رو پیگیری می نمایید

بعد از ثبت فرم سفارش روند کار به چه صورت می باشد ؟

پاسخــبعد از ایجاد فرم ثبت سفارش و تکمیل آن ؛ همکاران ما در اسرع وقت تیکت رو بررسی کرده و سفارش شما را  طبق درخواست  مورد نظر بر اساس پلن و خدمات در جریان قرار خواهند داد  تا بعد از بررسی و تایید از طرف شما به واحد مربوطه ارجاع داده شود

بعد از ثبت سفارش و تمکیل فرایند اداری و پرداخت هزینه عودت وجه امکان دارد ؟

پاسخــقبل از خرید یا ثبت سفارش باید تمام توضیحات و قوانین سایت پشتیبانی رو مطالعه کرده و در صورتی که سفارش شما توسط واحد مربوطه به ثبت رسیده و در حال انجام می باشد تا قبل از ۲۴ ساعت می توانید با کسر ۱۰ الی ۱۵ درصد از هرینه کل درخواست نماید شایان ذکر می باشد این کسر هزینه مربوط به واحد بررسی و مطالعه ثبت سفارش شما می باشد و همینطور باید اعلام کنیم این عودت وجه فقط در سرویس های انلاین مغدور نمی باشد چون سامانه به صورت اتوماتیک سرویس را خریداری می کند.

بعد از ثبت سفارش پیگیری ها به چه صورت می باشد ؟

پاسخــ باید توجه داشته باشید که هر گونه سفارش و ثبت محصولی با توجه به فرایند های جداگانه ای که در نوع سرویس دارند پیگیری می شود در شرایطی سرویس و سفارش شما برای واحد های طراحی ؛ برنامه نویسی ؛ پشتیبانی و… باشد کلیه فرایند با شما از طریق تیکت اعلام می شود که دارای پروسه و مراحل اجرایی می باشد

مراحل روند سفارش به چه صورت می باشد ؟

پاسخــ باید توجه فرمایید محصولات و خدمات پشتیبانی به دو صورت انجام می شود یکی خدمات انلاین که سیستم اسکریپتی ما به صورت هوشمند با توجه به نیاز شما مراحل ثبت یا سفارش را پیگیری و در انتها تحویل می دهد و دیگری خدمات طراحی ؛ برنامه نویسی ؛ میزبانی ؛ پشتیبانی و… می باشد که این باز هم به صورت  گانت چارت  در تیکت بعد از مراحل ثبت سفارش توسط همکاران اعلام می شود

مراحل تحویل پروژه به چه صورت می باشد ؟

پاسخــ بعد از ثبت سفارش و هماهنگی با شما توسط همکاران در بخش پشتیبانی که طبق پروسه زمان بندی شده اعلام شده سفارش شما در دو بخش ارائه می شود .

بخش اول : نمایش دموء یا پروژه اولیه که توسط شما بازنگری و بررسی می شود

بخش دوم  : بررسی موارد درخواستی و بعد از اصلاحیه پروژه تحویل شما داده می شود

بعد از دریافت پروژه پشتیبانی به چه صورت می شود ؟

پاسخــ بعد از تکمیل و دریافت پروژه نهایی خود با توجه به نوع سرویس و پلن مورد نظر که همه خدمات و سرویس ها دارای پشتیبانی استاندارد می باشد و اگر تمایل داشته باشید در صورتی نیاز به پشتیبانی تخصصی و حرفه ای توسط همکاران ما انجام شود باید پلن جدا از بخش خدمات تهیه کنید .

خدمات پشتیبانی به چه صورت می باشد ؟

پاسخــ خدمات پشتیبانی تیم طراحی و برنامه نویسی سئومپ افتخار این را دارد با توجه به فعالیت چندین ساله در این حوزه نیاز های پس از فروش و خدمات سرویس ها را ارزیابی و در قالب پلن های خدمات در بخش پشتیبانی در دسترس کاربران عزیز قرار دهد شما می توانید با مراجعه به این صفحه نیاز و درخواست خود را با واحد پشتیبانی در میان بگذارید .

شما هم می توانید یک کسب و کار آنلاین داشته باشین

ما در کنار شما هستیم تا یک کسب و کار موفق داشته باشین

سفارش طراحی سایت